Thursday, October 12, 2006

hm

Jeg vet ikke om jeg burde blogge dette innlegget. Det kan sette meg selv, og andre i boks. Og det er ikke hensikten min. ikke i det hele tatt, jeg må bare få satt tanker på papiret.

Ok, så er jeg en kristen jente. Det påvirker nok en del av tingene jeg står for, men jeg har funnet ut at jeg trives med livet mitt. Jeg elsker livet.

Jeg har grenser. For å si det rett ut beundrer jeg renhet. Jeg er tilhenger av renhet og jeg har som mål om å spare hver eneste bit av meg til min fremtidelige mann. Absurd, tenker mange. Absurd og gammeldags. Det får så være. Det må folk respektere.

Sammenlign det med et hvitt papir. Hver gang du gir av deg selv blir en liten bit revet av. Den dagen du finner Han har du bare et lite hjørne igjen. Jeg foretrekker å ha hele arket. Hvor fint vil det ikke være å stå der på bryllupsdagen og vite at den du gifter deg med har ventet kun på deg?

Høye krav? Tror ikke det, det handler bare om respekt. Det må så fall være at jeg har høye krav til meg selv, men det sliter meg ikke ned for å si det slik.

Jeg har valgt å sette lista ganske høyt.. Slik at jeg unngår å leke med mine egne eller andres følelser. Slik at jeg slipper fristelser jeg vil angre på senere. Jeg vet det kanskje kan skremme vekk folk, men det er ikke meningen. Ikke i det hele tatt. Jeg elsker å ha venner, møte nye mennesker!

Det er en tøff hverdag vi lever i. Jeg vet at mine tanker og meninger er helt motsatt av hvordan samfunnet er. Derfor gidder jeg ikke dømme andre fordi vi ikke har samme meninger. Men jeg tror at de fleste ville synes det hadde vært utrolig vakkert å vite at din fremtidelige har ventet. Ventet kun på deg.


1 comment:

Yvonne said...

Åhhh.. Du er så søt Sandra :)